lørdag 27. februar 2010

Baby

Det er ventet mange babyer i nær familie i løpet av de nærmeste månedene, og det er utrolig koselig å strikke småplagg - her er noe av produksjonen.


Dette rosa settet er oppskrift fra Dalegarn, strikket i rosa Lanett.



Hvitt hentesett - også oppskrift fra Dalegarn, strikket i Lanett, jeg liker det garnet bedre enn andre babygarn.



Her laget jeg jakke og lue i "Havskummønster" i Alpakka. Har ikke så mye erfaring med dette garnet til små bebiser, men selv elsker jeg mine alpakkating, håper det blir vellykket.



Alle tre settene - og med babyteppe som skal følge med i presangen.

Godt å være ferdig...:)

4 kommentarer:

  1. En veldig hyggelig velkommen-til-verden gave! Mye arbeid og mye glede som ligger bak :-)

    SvarSlett
  2. Nydelige sett du har strikka. det ligger mye omsorg i dette. Heldig den som får det på. Jeg bruker å si om babyer: "barn fortjener å bli elsket fordi de er til"

    SvarSlett
  3. Likte så godt settet i havskummønster!! Er denne oppskriften også fra dalegarn?

    SvarSlett