tirsdag 13. juli 2010

BABYTEPPE

Endelig er min UFO = babyteppet ferdig. Det tok lang tid, og babyen som skulle ha det måtte få et "Prinsesseteppe" - dette får være i reserve til et nyt litebarn.



Her er detalj av teppet, det er strikket i ruter - perlestrikk og rettstrikk imellom. Jeg har strikket det i Lanett, og det gikk med 7 - 8 nøster.



Det ser ikke ut som eplet faller langt fra stammen når det gjelder smak - jeg fant et bilde av meg som baby (i 1947) - her inntullet i et "ruteteppe" - litt forskjellig, men.....

2 kommentarer:

  1. Helledussen for ei skjønn lita tulle du var. Ja,du er nok en skjønn ung dame i dag da;-)
    Det er kjekt å strikke duse babytepper,for det går aldri av moten. Herlig.

    SvarSlett
  2. Takk å takk - inne i hodet mitt blir jeg jo aldri mer enn 29...;)

    SvarSlett